مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 22:102023-01-22بين الملل

فیلم| مقابله کودکان سوری با خودروی اشغالگران آمریکایی


مردم سوریه بارها با اشغالگران آمریکایی که در شرق سوریه مستقر هستند به مقابله پرداخته و آنها را از مناطق خود بیرون رانده اند.

-   چند روز پیش بود که برخی منابع محلی در شهر الحسکه گزارش دادند که نظامیان اشغالگر آمریکا تمرینات نظامی با استفاده از گلوله جنگی در میان ساختمان های مسکونی غیرنظامیان انجام دادند.

این منابع گفتند که نظامیان اشغالگر آمریکا این تمرینات را صبح روز دوشنبه گذشته با همکاری عناصر قسد در پایگاه حی غویران واقع در داخل شهر و در میان ساختمان های مسکونی غیرنظامیان انجام دادند که باعث ایجاد ترس و وحشت در میان شهروندان شد.

به گفته این منابع، صدای انفجارهای ناشی از این تمرینات نظامی مشترک که نخستین نوع از این تمرینات در محله های شهر الحسکه است، در نقاط مختلف شهر به گوش می رسید.

نیروهای ائتلاف آمریکایی اغلب با عناصر قسد تمرینات نظامی مشترک با استفاده از سلاح های سنگین در پایگاه های خود واقع در میدان گازی کونیکو و میدان نفتی العمر در دیرالزور و نیز پایگاه تل بیدر و الشدادی در حومه الحسکه انجام می دهند.

اجرای این تمرینات نظامی در حالی است که روز یکشنبه ائتلاف آمریکایی تجهیزات نظامی و لجستیکی جدید وارد پایگاه های خود در حومه الحسکه کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم| مقابله کودکان سوری با خودروی اشغالگران آمریکایی

فیلم| مقابله کودکان سوری با خودروی اشغالگران آمریکایی